MotorSport | 15.01.21

Alpine Cars, Renault Sport Cars i Renault Sport Racing łączą siły w ramach flagowej marki Alpine

Marka połączy unikalną wiedzę inżynieryjną i dziedzictwo marki Alpine.

Firma Alpine ogłosiła dziś swoje plany długoterminowego rozwoju jako marka Grupy Renault poświęcona innowacyjnym, autentycznym i ekskluzywnym samochodom sportowym.

 

(Zobacz oficjalą premierę : Alpine F1 Team) - wideo

 

Bieżąca działalność samochodów Alpine, Renault Sport Cars i Renault Sport Racing zostanie połączona w jedną całość pod marką Alpine. Alpine połączy wiarygodność autentycznej marki, wyspecjalizowaną produkcję, mistrzostwo inżynieryjne oraz znaczną ekspozycję medialną Formuły 1. Razem stworzyli fundamenty, aby naprawdę stworzyć wartość rynkową wokół Alpine i przenieść ją do innej ligi.

Nowo utworzona jednostka Alpine będzie marką motoryzacyjną „nowej generacji” dla wymagających, pełnych pasji pierwszych użytkowników.

Obecne mocne strony i nowe synergie dla nowych wyzwań

 

Alpine jest prawdopodobnie uosobieniem francuskiej motoryzacji, opierając się na niezwykłych zwycięstwach w całej swojej historii. To marka z tradycją i rodowodem. Jest to również fabryka zatrudniająca wysoko wykwalifikowanych specjalistów, produkujących A110 w Dieppe.

 

Renault Sport Cars to zespół 300 osób, które są mistrzami w tworzeniu samochodów sportowych. Dali Groupe Renault kultowe produkty, takie jak R5 Turbo, Clio V6, Megane RS Trophy i nowy Alpine A110.

 

Renault Sport Racing, wraz ze swoim tytułowym zespołem F1, gromadzi 1200 osób, które wspólnie z najlepszymi aerodynamikami, mechanikami i inżynierami układu napędowego opracowują „wielkie skomplikowane zegarki sportów motorowych”. F1 to także ogromna platforma marketingowa z pół miliarda fanów na całym świecie, co stanowi wyjątkową okazję do ulepszenia marki Alpine na całym świecie.

 

Alpine wykorzysta również skalę i możliwości Groupe Renault i RNM Alliance, w tym technologię z natywną platformą Alliance EV, globalny zasięg produkcyjny, potężne ramię zakupowe zapewniające optymalną konkurencyjność kosztową, globalną sieć dystrybucji oraz RCI Bank and Services. Wyraźnym celem jest osiągnięcie rentowności w 2025 r., W tym inwestycje w sporty motorowe.



Nadjeżdża druga generacja przełomowego Audi A3 Limousine
Wiadomości | 23.04.20

Nadjeżdża druga generacja przełomowego Audi A3 Limousine

Eleganckie, wydajne i ewolucyjne: nowe Audi A3 Limousine. Nowe Audi A3 Limousine ma bardzo sportowy, a zarazem elegancki wygląd. W porównaniu z poprzednikiem, samochód jest teraz dłuższy szerszy i wyższy. Wpłynęło to na zwiększenie przestrzeni nad głową, gdzie równocześnie pozycja fotela kierowcy jest niższa oraz po bokach. Pojemność bagażnika 425 l. jest dokładnie taka sama jak w modelu poprzednim.

Poznaj przyszłe modele elektryczne Skody!
Elektryczne | 02.05.23

Poznaj przyszłe modele elektryczne Skody!

Do 2026 roku Skoda planuje wprowadzić aż sześć nowych modeli elektrycznych. Znamy pierwsze informacje na ich temat!

Przeprojektowany flagowy model Acura MDX zadebiutuje na świecie 8 grudnia
Wiadomości | 01.12.20

Przeprojektowany flagowy model Acura MDX zadebiutuje na świecie 8 grudnia

Najlepiej sprzedający się w historii 3-rzędowy luksusowy SUV w Ameryce otrzymał daleko idącą przebudowę od 20 lat.